onsdag 15 september 2010

Idag hamnade jag i händelsernas centrum, hade varit på ett möte på Fullersta torg i
Huddinge centrum och när jag kommer ut därifrån är det polisbilar och poliser. Det pågick
ett rån inne på Swedbanks kontor och poliserna skrek backa, spring och sedan skjuts det flera
skott. Jag har inte sprungit så fort på åratal. Det kändes så overkligt och jag tänkte på de
personer som var inne på banken. Hela Huddinge centrum spärrades av.

Idag blev det inget skrivet om rattfylleri eller trafik utan om rånet i Huddinge centrum.
Ska försöka att bara ta det lugnt resten av eftermiddagen.

Jag ska försöka att skriva lite i min blogg ett par gånger i veckan eller om det inträffar något särskilt i trafiken som är extra viktigt angående de frågor som jag är engagerad i.

Lev väl och var rädda om varandra

Anette E Lindholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar